Welkom bij Travelpoint!

Werk je voor één van de aangesloten organisaties? Dan levert 3W via Travelpoint je ondersteuning bij internationale reizen. Dit doen we samen met onze reisagent VCK Travel. Met de online applicatie van Travelpoint kun je ook zelfstandig je reis boeken en je reiskosten declareren. Je reis in eigen beheer is ons uitgangspunt, met zo min mogelijk interventie van onze servicedesk en de reisagent. Het blijven ontwikkelen van onze dienstverlening en bieden van functionaliteiten is dan ook een pre. Dit doen we niet alleen door het proces voor jou zo eenvoudig en volledig mogelijk te maken, maar ook door rekening te houden met externe factoren. Bijvoorbeeld de impact van duurzaam reizen.

Via de website van Travelpoint vind je alle relevante informatie die nodig is voor het boeken van een reis en declareren van reiskosten. Waar moet je op letten, wat is het reisbeleid en welke instructies ondersteunen jou.

Aanvragen account Travelpoint

Wil je op reis en beschik je nog niet over een account in Travelpoint?

Vraag jouw account aan via het Travelpoint-formulier

Voor de volgende organisaties kan een account via e-mail worden aangevraagd.

Welkomstmail
Je ontvangt een welkomstmail met je inloggegevens. Geen welkomstmail gezien? Welkomstmails kunnen gezien worden als phishing en/of in je spamfolder terechtkomen, dus check je spamfolder.

Indien je geen inloggegevens hebt ontvangen, kun je deze opnieuw aanvragen via Travelpoint-formulier. Je kunt op het inlogscherm ook om 'opnieuw versturen van je wachtwoord' vragen.

Inloggen account

1. Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord : inloggen Travelpoint

Je ontvangt per e-mail een verificatiecode voor 2 factor authenticatie (2FA)

2. Inloggen via Single Sign On (SSO) via Travelpoint - Atriis  (Tip! sla deze link op in uw favorieten)

► Log je voor de eerste keer in? Controleer na inloggen eerst uw profiel, via het icoontje met uw eigen initialen, rechtsboven bij profile settings. Klopt er iets niet of mis je iets? Je kunt via het Travelpoint-formulier jouw wijziging doorgeven.

Verandering organisatie / uitdiensttreding

Gaat een medewerker uit dienst of verandert een medewerker van organisatie / directie? Dan is het belangrijk dat wijzigingen tijdig door de organisatie worden doorgegeven. Voor medewerkers die uit dienst gaan zal het account in Travelpoint op inactief worden gezet. Voor medewerkers die gaan werken bij een andere organisatie of directie zal het profiel aan de nieuwe organisatie moeten worden gekoppeld. Dit voorkomt dat iemand geen reizen kan boeken of dat reizen onder een verkeerde directie worden geboekt.

Uitdiensttredingen of wijzigingen van organisatie / directie kunnen via het Travelpoint-formulier worden doorgegeven.