Welkom bij Travelpoint!

Werkt u voor één van de aangesloten organisaties? Dan levert 3W via Travelpoint u ondersteuning bij internationale reizen. Dit doen we samen met onze reisagent VCK Travel. Met de online applicatie van Travelpoint kunt u ook zelfstandig uw reis boeken en uw reiskosten declareren. Uw reis in eigen beheer is ons uitgangspunt, met zo min mogelijk interventie van onze servicedesk en de reisagent. Het blijven ontwikkelen van onze dienstverlening en bieden van functionaliteiten is dan ook een pre. Dit doen we niet alleen door het proces voor u zo eenvoudig en volledig mogelijk te maken, maar ook door rekening te houden met externe factoren. Bijvoorbeeld de impact van duurzaam reizen.

Via de website van Travelpoint vindt u alle relevante informatie die nodig is voor het boeken van een reis en declararen van reiskosten. Waar moet u op letten, wat is het reisbeleid en welke instructies ondersteunen u.

Aanvragen account Travelpoint

Wilt u op reis en beschikt u nog niet over een account in Travelpoint?

Vraag uw account aan via het Travelpoint-formulier

Voor de volgende organisaties kan een account via email worden aangevraagd.

Welkomstmail
U ontvangt een welkomstmail met uw inloggegevens. Geen welkomstmail gezien? Welkomstmails kunnen gezien worden als phishing en/of in uw spamfolder terecht komen, dus check uw spamfolder.

Indien u geen inloggegevens heeft ontvangen kunt u deze opnieuw aanvragen via het Travelpoint-formulier. U kunt op het inlogscherm ook om 'opnieuw versturen van uw wachtwoord' vragen.

Inloggen account

1. Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord : inloggen Travelpoint

U ontvangt per mail een verificatiecode voor 2 factor authenticatie (2FA)

2. Inloggen via Single Sign On (SSO) via Travelpoint - Atriis  (Tip! sla deze link op in uw favorieten)

► Logt u voor de eerste keer in? Controleer na inloggen eerst uw profiel, via het icoontje met uw eigen initialen, rechtsboven bij profile settings. Klopt er iets niet of mist u iets? U kunt via het Travelpoint-formulier uw wijziging doorgeven.

Verandering organisatie / uitdiensttreding

Gaat een medewerker uit dienst of verandert een medewerker van organisatie / directie? Dan is het belangrijk dat wijzigingen tijdig door de organisatie worden doorgegeven. Voor medewerkers die uit dienst gaan zal het account in Travelpoint op inactief worden gezet. Voor medewerkers die gaan werken bij een andere organisatie of directie zal het profiel aan de nieuwe organisatie moeten worden gekoppeld. Dit voorkomt dat iemand geen reizen kan boeken of dat reizen onder een verkeerde directie worden geboekt.

Uitdiensttredingen of wijzigingen van organisatie / directie kunnen via het Travelpoint-formulier worden doorgegeven.