Contact

Wilt u contact opnemen met de servicedesk TEM 3W of de reisagent VCK Travel?

TEM en Travelpoint

Telefonisch

Heeft u een vraag over het boeken van een reis dan kunt u telefonisch contact opnemen met de servicedesk TEM 3W via het nummer +31 70 3484040 (optie 1).

Telefonische bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00 uur.

Vragen m.b.t. declaraties worden niet telefonisch in behandeling genomen. U kunt hiervoor een SSP indienen of een mail sturen naar de servicedesk TEM 3W. Uw declaratievraag zal binnen maximaal 5 werkdagen worden afgehandeld. Mocht dit voor de afhandeling noodzakelijk zijn dan zal de servicedesk TEM 3W telefonisch contact met u opnemen.

Per SSP of mail

Voor het indienen van uw vraag per SSP kunt u gebruik maken van het formulier:

SSP - Vragen over internationale dienstreizen

Voor het indienen van uw vraag per mail kunt u gebruik maken van het mailadres:

3W-TEM@minbuza.nl

Klacht & compliment

Heeft u een klacht over de geleverde dienstverlening of wilt u juist een suggestie of compliment geven? Laat het ons weten via het formulier suggestie, klacht of compliment.

Reisagent VCK Travel

Neem contact met reisagent VCK Travel voor wijzigingen van reeds gemaakte boekingen in TEM, groepsreizen vanaf 10 personen of uw organisatie nog niet is aangesloten op TEM.

  • Reis gerelateerde vragen m.b.t. een TEM-boeking via TEM@vcktravel.nl of +31 (0)70 370 5575.
  • Groep vanaf 10 personen via Groepenoverheid@vcktravel.nl of +31 (0)70 370 5577.
  • Reisaanvragen naar Nederland vanaf een buitenlandse vertegenwoordiging.
  • Algemene vragen via Rijksoverheid@vcktravel.nl of +31 (0)70 370 5580.
  • Maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur. Zelfde nummers voor 24 uursdienst.

Bekijk ook dienstverleningsafspraken die met VCK Travel zijn gemaakt.