Wil je je vlucht wijzigen of annuleren, je treinboeking wijzigen of heb je inhoudelijke vragen over je bestaande boeking? Neem dan rechtstreeks contact op met Gray Dawes Travel via tripberichten in de Atriis-app door op het berichticoon binnen de trip te klikken.

Wat zijn tripberichten?

Tripberichten zijn thematisch gerichte berichten die aan een bestaande trip in Atriis gelinkt zijn. Ze zijn geen chat, maar een alternatief voor e-mail en telefonisch contact. tripberichten zijn beschikbaar in de desktop en mobiele app van Atriis. Dit maakt communicatie tijdens de reis een stuk makkelijker.

In het verleden werden de wijzigings- en annuleringsverzoeken via de Quicklinks aangevraagd. Met deze nieuwe ontwikkeling zijn de tripberichten de enige manier om dit soort verzoeken naar de reisagent te versturen. Quicklinks blijven beschikbaar voor andere doeleinden.

Beeld: © 3W

Tripberichten Gray Dawes Travel

Tripberichten tijdens je reis

Ervaar je tijdens je reis problemen, zoals met een hotelovernachting of je huurauto?

Maak dan gebruik van het onderwerp 'hotel/autohuur niet betaald’ als je bij aankomst op je bestemming te horen krijgt dat je boeking niet betaald is. In vele gevallen kan dit nog snel opgelost worden. Deze tripberichten zijn ook in de mobiele app van Atriis beschikbaar.

Beeld: © 3w

Tripbericht 'hotel niet betaald'