HDPO en 3W bundelen hun krachten

HDPO-Contactpunt en 3W Servicedesk bundelen hun krachten en heten voortaan 3W Customer Services. U kunt bij vragen voor HDPO of 3W bij Customer Services terecht, telefonisch te bereiken op +31 70 348 4000, of via 3W@minbuza.nl.


Om de dienstverlening verder te verbeteren valt het HDPO-team Administratie voortaan ook onder 3W.

Waarom naar 3W?

Voor collega’s is het niet altijd duidelijk waar zij moeten aankloppen met personeelsvragen en vragen over werken in het buitenland: bij HDPO of 3W? ‘Door de uitvoeringstaken voor personeelszaken te bundelen met 3W wordt de dienstverlening toegankelijker, transparanter en kwalitatief beter’, legt Madelon Mosk uit. Zij is nu nog manager van de twee teams bij HDPO.

Voor zowel de HDPO- als 3W-collega’s wordt het een andere situatie. Alle collega’s van het nieuwe Customer Services krijgen er taken bij. Beide servicedesks waren al enorm klantgericht, maar deden dat net op een andere manier. Daarin moeten we een goede middenweg vinden, zodat onze service nog beter wordt en onze dienstverlening blijft aansluiten bij de behoefte van onze collega’s in Den Haag en op de posten’ aldus Alexander Kofman, hoofd dienstverlening en relatiemanagement bij 3W en de manager van het nieuwe 3W Customer Services

Nieuwe contactgegevens

Vanaf 6 april kunnen collega’s met vragen voor HDPO of 3W terecht bij 3W Customer Services, telefonisch te bereiken op +31 70 348 4000, of via 3W@minbuza.nl.  Let op: De nummers van HDPO (5757) en 3W (4333) en het e-mailadres hdpo-contactpunt@minbuza.nl komen vanaf 6 april te vervallen.

Lees ook: Personeelszaken (HDPO)