Servicedesk TEM 3W

De servicedesk TEM 3W biedt eerste lijnsondersteuning bij het gebruik van de TEM-applicatie. Ook voor het aanvragen van een TEM-account kunt u contact opnemen met de servicedesk TEM 3W.

Wat kunt u verwachten?

Klantgerichtheid en een goede dienstverlening staan hoog in het vaandel van 3W. De servicedesk TEM 3W is er op gericht gebruikers van TEM op een snelle en goede wijze te ondersteunen bij het zelfstandig boeken van een reis en het opvoeren van een declaratie of aanvragen van een voorschot. Hiervoor staan u diverse online hulpmiddelen ter beschikking. U wordt vriendelijk verzocht eerste deze hulpmiddelen te raadplegen alvorens contact op te nemen met de servicedesk TEM 3W. In veel gevallen zal uw vraag namelijk via deze hulpmiddelen al te beantwoorden zijn.

Kijk voor meer informatie ook op de pagina TEM-applicatie.

Wat doen wij niet?

De servicedesk TEM 3W beslist niet over uw reisaanvraag of over de vergoedings-componenten waarvoor u bij uw declaratie aanspraak op wilt maken. Uw direct leidinggevende is verantwoordelijk voor de beslissing op uw reisaanvraag.

Heeft u een vraag over de afhandeling van uw declaratie of voorschot? Stel uw vraag digitaal via SSP.

Hoe kunt u ons bereiken?

Kijk op de contactpagina hoe u de Servicedesk TEM 3W kunt bereiken.

Doorlooptijden

De doorlooptijd voor het aanmaken van een nieuw account in TEM bedraagt in de regel maximaal 5 werkdagen. De Servicedesk TEM 3W hanteert als streeftermijn voor het afhandelen van de overige SSP-calls en mails een doorlooptijd van maximaal 3 werkdagen.

Voor de inhoudelijke beantwoording van vragen op het terrein van voorschot en declaratie wordt een termijn van maximaal 5 dagen werkdagen gehanteerd.  Voor het uitbetalen van u declaratie geldt in de regel een termijn van maximaal 10 werkdagen na goedkeuring.